Fotbollskväll!

Ikväll har vi vart nere på Risön & kollat grabbarnas matcher... Antons LAIF-lag blev det tyvärr en oförtjänt förlust för.. trist, men grabbarna spelade väldans bra, hade en massa osis bara... Hampus hade en rafflande match mot Forsmo.. och trots att Forsmo hade grabbar som var 1 år äldre med i laget, så vann Hajarna med 6-5 ! en mkt spännande match var det iallfall !

Har fått en fantastiskt vacker bukett med rosa rosor av min finaste granne Helena oxå ! rara lilla Helena kom med den nu i eftermiddags... så snäll hon är.. TACK !

Ikväll har vi även hunnit med att gratta lilla mamsen ... ÅÅÅÅÅ vilka goda tårtor vi fick däruppe på skedom.. mumma !! där fick vi även träffa på bror,bettan,milo,lima.. min moster, hennes man, och största överraskningen var nog att min kusse Mange & hans Yasmine kom dit oxå hela vägen från Östersund !  skojskoj !! sedan utvecklades ett vattenkrig utan dess like ute på mor & fars gård.. mellan mig, barnen & Thomas... ush vad blött & kallt det blev..  :)  jag sprang & skrek.. barnen sprang ikapp mig & skrattade medans de pumpade litervis med vatten ur vattengevären på mig... huvva !  :D

Nu ska jag lägga mig i soffan .. trött nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0