Grattis lilla mor !

Idag fyller lilla mamsen 55 år !  så vi ska upp på skeodm för att gratta henne efter grabbarnas kvartersmatcher !

Ikväll spelar båda grabbsen samtidigt.. så det blir till att klona sig.. fast det brukar jag ju vara hyffsat bra på att göra ..  :)

Idag har jag varit ledig.. tur det, eftersom jag sovit ca 3 timmar inatt...  :(  har haft nån sjuk jävla kramp i höger benet... det har liksom levt sitt egna lilla liv.. rätt va det var så spratt benet rätt ut.. helsjukt ! så har det hållit på några timmar inatt, så inte fasen kunde jag sova.. och eftersom jag aldrig haft problem med att somna.. så kändes det väldigt konstigt att vara vaken klockan 03:00.. Men tillslut så gav det med sig..

Har vart på stan innan jag hämtade grabbsen & grannbarnen oxå.. och inhandlat nya benskydd, samt ett par nya shorts ! på onsdag klockan 18:30 har vi vår 2:a match ! denna gången mot "Knoparna"  hoppas på en härligt kämpig match !  :)

Nu ska jag förbereda middagen - idag blir det panerad rödspätta med pärern !
Puss & Kram !
Förresten, himmel va bra att Gurkan åkte ut igår på Big Brother !  han har ju varit för himla otrevlig den sista tiden... jag skulle nog åka DIREKT om jag var med i något dyligt program.. inte många som skulle stå ut med mig instängd i ett hus...  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0