Heja Pumorna !

Hellooo på er !

Ikväll har vi haft vår 2:a match i korpen med våra "Pumorna" !  det blev en hyffsat tung match... vi hade bara 1 avbytare... huvvaligen ! :)  och inte har jag nån kondis att springa järnet i 50 minuter heller !  men som min Thomas sa: ( han kom sista halvtimman & kollade)  han sa: Ja, herregud , du är ju så tjurig ! du ger dig inte i första taget ! och tänkt, där hade han rätt !  :) jag sprang & kämpade, det gjiorde vi allihopa ! vi är superhärliga tjejer som spelar i laget ! helt rätt inställning till fotbollen & alla har ju spelat förr, så vi har ju spelsinnet & tekniken.. bara inte riktigt kondisen som hänger med.. men det kommer väl !

Hursomhelst så var det "Knoparna " vi mötte, de vann serien i fjol... så de var hyffsat bra..  :)  men det är ju så fantastiskt roligt att lira igen ! jag dribblade faktiskt av några gubbar.. och gjorde några hyffsade insparkar..  :)  jag fick mig några smällar oxå.. lär nog ha ett blått knä imorrn... och min rygg smällde till i slutet, så nu har jag rätt ont i den.. men det är ju för att man inte är van.. lite träning på det här så jämarns !!  :D

Annars har jag jobbat idag... men huvudvärk & nästäppa hel dagen.. va inte så jätteskoj... får väl se hur kroppen mår imorrn..  efter allt springade & allt !  :)

Nä om man ska inta liggande läge i soffan nu då... kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0