Helgen slut...

Jahapp.. så var den här helgen slut.. men vilken underbar helg vi har haft ! vackert väder.. många trevliga möten med fina människor... man har verkligen tankat positivitet denna helgen känner jag !

I går hade Hampus träningsmatch på förmiddagen, Hajarna var superduktiga ! ( såklart )

Sedan for vi hemöver, efter ett stopp på Ica- där vi hittade en riktig nostalgigrej... Thomas & jag blev upp i tok över att de börjat sälja vår barndomsfavvo-läsk: Coco Bahia !!  och den var preciiiiis sådär god som den var när man var ung !!  :)

När vi kom hem, fick vi besök av mina föräldar, sedan dök även lillebror m familj upp på en fika oxå ! mkt trevligt !!! 

Vi körde lite bågskytte oxå... jag & lillebror... det gick väl inte sådär jättebra för mig..  :)  men det var iallfall INTE jag som sköt ut pilen i träsket... men däremot var det JAG som fick traska ut i snuskvattnet & leta reda på den !  :D

Kvällskvisten ägnades åt Antons fotbollsträning i Kuben, & Hampus fick även en extra träning han oxå, då han fick hoppa in på Blå Tigrarnas träning som tränade bredvid Antons lag ! jag blev väldigt förvånad över att Hampus vågade gå & fråga om han fick vara med... han har ju liksom alltid varit sådär lite blyg... men nu verkade den vara bortblåst !  :) han tyckte hursomhelst att det var väldans skoj att få vara med!

Nu har jag städat lite, och tränat, känns skönt att ha gjort det nu när jag ska iväg & jobba kväll..
Idag är det bara 1 vecka tills jag fyller år !! wohooo 36...  :)  men jag är ju som ett barn.. jag älskar att fylla år !
Och är det någon som undrar vad jag önskar mig, så är det presentkort på Sportringen & Bodens ! sådär ja ! nu har jag fått det sagt oxå !  :)  så nästa måndag bjuder jag på gofika !!

Nä om man ska ta det lite lugnt nu en stund...
Puss & Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0