Korpen-premiär !

Goafton vänner !

Åh herreguuud vad kul det var att lira fotboll igår !! jag är fortfarande i något sorts euforiskt tillstånd.. så fort jag klev in på planen för uppvärmning- så kändes det som det var nyss man spelade.. fast det är 18 år sedan jag spelade "seriös" fotbollsmatch ! :)  Att det var så kul att spela det trodde jag inte att jag fortfarande skulle tycka ! nu vill jag spela match igen ! på en gång !  :)  men jag får snällt vänta tills nästa onsdag igen! har inte känt av något i ryggen heller ännu.. allt kändes bara BRA ! jag längtar tills nästa match med alla schyssta "Pumor" , verkligen trevligt gäng tjejer det där må ni tro !

Igår kom bror m familj hit en sväng på eftermiddagen oxå, och grattade mig, fick presentkort på bokhandeln, så imorrn ska jag ner & shoppa böcker !

Milo & grabbarna kastade vatten ballonger för fulla muggar... jag hade gjort 40 st innan han kom, så det var stoooora ögon när de såg hur många det va..  :) Lima hon sov .. och åt... :)

Idag kom Hampus böcker vi beställde oxå ! han har ju blivit en riktig bokmal pojken ! och jag har onget emot alls att inhandla lite böcker till honom !  just för tillfället är han helt insnöad på "Rolf" böckerna... en tokig liten filur.. så vi beställde 2 stycken åt honom, som han givetvis redan läst ut, men detta är böcker han älskar att läsa, så han läser dom flera gånger & tycker de är lika skojiga varenda gång !

Ikväll har vi vart uppe i Långsele på Antons fotbollsträning, han kämpade på jättebra, trots att han gjorde sig illa idag på skolan, han ramlade & hade rivit av en stor bit med hud på benet..  :( ett sorts brännsår kan man säga.. och såklart satt det precis nästan vid benskyddet.. men han kämpade på ! jag & Hampus stod & spelade lite på sidan om... jag hade målvaktsträning med honom !  :)

Nu väntar min sista jobbarhelg... kväll imorrn, dag på lördag & kväll på söndag... känns helt OK !

Imorrn ska killarna på fest hos en kompis som fyller 9 år, båda pojkarna blev bjudna , det tyckte dom va skoj ! och på lördag ska vi till Björkå för att gratulera lilla Tuva-Li som fyller 3 år..gullisen..  <3

Nu ska jag slappa & invänta Big Brother... jag vet, det är patetiskt.. men jag bara älskar det programmet !  :)

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0