LedigLördag !

Goafton folks !

Idag har vi tatt det lugnt.. jag & grabbsen låg & kollade film i soffan i morse.. långfrulle.. myyys !

Sedan for vi en sväng upp till Långsele på loppis.. sedan hem nästan lika fort igen !  ;)

väl hemma, så stod småplock & lite städ på schemat.. eller småstäd.. jag STORstädade toan idag.. äckelpäckel toan.. men nu så är det väl hyffsat rent ialllafall..  :)

Mot eftermiddagen hämtade vi Hampus kompis Elias som skall sova här inatt, sedan skjutsade vi Anton till festen han skulle på, de hade vart över 30 ungar där.. så det hade vart skoj sa han !

Nu kollar vi på ligafotboll.. spännande som tusan ! heja Barcelona !!

När det är slutkollat på fotboll ska jag kolla på en film jag hyrde ikväll... " Psalm 21 " svensk rysare.. lovely !!

ska även läsa lite ur den suveräna boken jag håller på med nu.. " Hungerselden" andra delen i en trilogi av Jerker Eriksson... psykologisk thriller... mkt bra !!  imorrn har vi inte mkt på agendan... fotbollsträningar för båda killarna på eftermiddagen... åsså är det BigBrother live på kvällen ! härligt !!! jag vet.. det är fortfarande patetiskt att jag ÄLSKAR det programmet... men jag kan inte rå för det !  :D Puss & Kramen på er allihopa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0