Slutregnat !

Kan vi kanske våga hoppas på att solen är på väg åter igen? dagen som varit har ju sannerligen varit härlig !

Har idag inhandlat lite blommor till altanen, och planterat dessa, det blev så fint så !

Vi har även varit till Loke & grattat honom, fick gofika av Annah & Stefan, och en stund med en massa surr.. mkt trevligt ! :) barnen hade fullt upp med vattenkrig.. jag fick även en jättesöt blomma av dom , gulle-dom..  <3

Efter besöket i Granvåg var det hem för att lite snabbt dra ihop middag, sedan ner på Risön för premiärmatch i kvartersen för Antons lag, tyvärr fick de möta ett äldre lag, så det blev en förlust.. men Anton var heeeelt fantastisk i målet ! fick beröm från praktiskt taget hela publiken.. han blev väldigt glad när han fick höra det...  :)

Glömde berätta igår att jag fick ju en till present av Madde & co.. jag har fått ett lamm döpt efter mig.. " Vickan" gulligt va?  :)

Måste snarast dit & inspektera lilla lammet Vickan ! :D

Nu ska jag kolla BB sedan soooova !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0