Ledig !

Helooo friends !

Idag & igår har jag hör & häpna.. varit ledig från jobbet ! :)

Gårdagen spenderades med att under förmiddagen städa lite, observera lite... åsså kastat massvis med papper till pappersinsamlingen... pantat... åsså tjuvat Lima en stund så hon fick vara med & hämta Hampus på skolan.. det blev ett populärt inslag för skolbarnen.. :)

Sedan bjuppade jag brorsan & kidsen på middag.. åsså avslutades kvällsen SÅKLART med handbollsträning ! :)

Idag har jag fixat lite med handbollsgrejsimojs... och snart ska jag hämta Milo på dagis för att sedan hämta Hampus, sedan ska vi hemöver & jag tänkte vi skulle baka Lussebullar !

Ikväll efter middagen ska vi fara till Hjälta & visita våra goooda vänner de gamla grannarna.. Ronnie & Helena... ska bli trvligt med en liten stunds surr !

Anton har valt att inte gå på Cpojkars träning, för han ville ju oxå följa med till gamm-grannarna ! :)  men eftersom vi har handbollsträningar 7 dagar i veckan nu.. så tycker jag helt klart att Anton kan skippa 1 träning... eller hur? :D

Nä nu ska jag sätta en liten deg tror jag !

Puss & Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0