Helgen slut..

Så förvann denna helgen i ett nafs !

Har jobbat heeeela långa helgen.. men med finaste jobbarkompisarna så funkar det ju hur bra som helst ! :)

I Fredags så skjutsade vi Anton till sitt allra första mellanstadiedisco på Önsta... himmel vilken nostalgi.. där var man ju mången gång förr i tiden.. :) Han hade mkt för sig innnan vi skulle dit.. redan på torsdagen så skulle han ner på stan & inhandla nya jeans... :) när väl tiden för discot var inne var han supertaggad !! hursomhaver så hade han haft superkul ! han var där från det öppnade klockan 19, tills det slutade 22:30.. :)  sedan skulle han promt sova hos mormor & morfar där Hampus var.. :) eftersom både jag & T jobbat i helgen så passade det ju utmärkt !

Igårkväll efter jag kommit hem från jobbet, så for jag & grabbsen ut i mörka skogen för att se om vi kunde få se några meteoriter.. och det gjorde vi ! en helen höööög !! superhäftigt var det verkligen ! 126 år tills nästa gång draconiderna tittar förbi igen.. :)
Kul tycker jag att pojkarna fått samma intresse för astronomi som både jag ,pappa & lillebror har ! som Anton sa igår: det är nog ett släktdrag mamma..  hmm.. jo kanske det ! :)

Idag efter jobbet, och avklarad middag härhemma, så vart vi bjudna till brodern på fika, alltid trevligt !Idag fick jag ÄNTLIGEN hans supergoda Creme Brülee´.. guuud så gott det va !! efter lite myspys med Milo & Lima så cyklade jag & pojkarna hemöver... nu ska vi starx börja göra kväll.. känner mig halvsliten efter en psykiskt rätt jobbig helg på jobbet... men man har fantastiska jobbarkompisar så det är skönt...
Imorrn är det "bara" 7-12 passet kvar på denna jobbarhelgen.. sedan är jag ledig i 2 dagar !
Puss & Kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0