Ledig??

Hallååååå vänner !

Just nu känner jag mig helt borta i både kropp & huvud.. :)

Har ju som sagt varit "ledig" i 2 dagar.. från mitt jobb ,skall tilläggas...  I Måndags efter jobbet så bjöd vi hit Sandra & Liam på lite middag innan det var dax att fara på Hampus handbollsträning.. när väl träningen var slut vid 19:30.. då blev de tillfrågade om de ville testa badminton 1 timma mellan 19:30-20:30.. såklart ville pojkarna det ! de som inte har nånting alls att syssla med på kvällarna.. hihi... så nu är de ju sålda på badminton oxå då.. :)  men det är ju varje måndag efter vår handbollsträning, så nog kan de få testa de några gånger....I tisdags på min första lediga dag, så spenderade jag, min älskade mor & min älskade moster, 10 timmar i Hjälta.. vi flyttstädade huset... åh himmel vad vi kämpade på... men äntligen är det totalt utstädat !!
Jag var så trött när vi kom hem på kvällen, så jag.. hör & häpna: missade den superbra:iga fotbollsmatchen Sverige-Holland !  vilken skräll ! att jag missade den alltså... jag gick & la mig & sov istället ! :)
Igår, på min 2:a lediga dag, så spenaderade jag & Thomas 7 timmar med att köra 3 lass till tippen med de saker som var kvar i uteförrådet & garaget... samt 1 kärra med saker hit till huset som vi skulle behålla... åsså städade vi ut garaget ... så nu är verligen HELA huset-garage,förråd... hela kittet färdigstädat !! sedan igårkväll spenderade vi några timmar på GB med Antons handbollslag... men det är ju bara superkul !!
Idag har jag städat lite härhemma på förmiddagen... kastat lite papper på pappersinsamlingen... pantat flaskor...och nu bara slappar jag 1 timma innan det är dax för kvällsskiftet på jobbet... just nu känns det som om det är alldeles för lite timmar på dygnet...
Men vi trivs som fiskar i vattnet här i nyhuset ska ni veta ! alla är välkomna på fika om det är nån som vill det !
Men just nu är en tid då vi inte är hemma så mkt... det är full fart med cupplanering med handbollen... så mkt tid tillbringas i hallen...men i helgen är vi lediga !! tjohoooo!!

Nä nu måste jag in i duschen... har ju medarbetarsamtal på jobbet idag oxå !!  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0