Och bekymren fortsätter...

Ja.. vad ska man säga..
Idag när Anton kom hem, säger han att hans sparkcykel förvunnit på skolan.. någon hade visst tagit den & kastat omkring med den.. enligt en av Antons klasskompisar, som hade sett detta hända, men att han inte fick säga vem som gjort det...suck..den stackarn vart väl hotad han oxå om han skulle säga till Anton ..vad vet jag?
Men Anton hade hittat åt den tillslut, med snett bakdäck..
Alltså.. vad ska man ta sig till? jag känner mig helt maktlös..
Och idag vid middagsbordet pratatde vi lite, då säger Anton att han är själv på rasterna.. mestadels.. och att han inte vet vad de andra killarna i klassen gör.. men åå.. vad jag skulle vilja säga till alla grabbarna i klassen LEK MED MIN SON ! låt honom få vara en del av gemenskapen för guds skull !! han försökte idag oxå att gå till några killar som bor här i området för att höra om han fick vara med dem.. men som så många gånger förr, så ville de vara ensamma.. alltså, just nu känner vi oss som de mest ensamma människorna som finns tror jag.. har det inte varit för mina föräldrar & min brors familj.. så har vi mått piss.. fan oxå !
sorry, men nu ids jag inte skriva mera..vill bara grina..


Kommentarer
Postat av: Anna L

Bra att du delar med dej fast det känns tungt o djävligt, jag vet, jag har varit där. Ge dej inte, det löser sej till slut. Huvudsaken att Anton orkar berätta hemma o känner ert stöd.

Kram

2011-10-04 @ 21:12:44
URL: http://ragtorug.blogspot.com/
Postat av: Annica

Vickan,



Hoppas att du har pratat med skolan idag, så där kan man inte ha det, det är banne mig inte okej!!



Kram!

2011-10-05 @ 21:03:03
Postat av: Vickan

Japp ! mailade rektorn igårkväll, fick snabbt svar, det är en kanonskola med fina lärare & jag vet att detta nog lär ordna upp sig.. förhoppningsvis..

2011-10-05 @ 22:48:02
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: Stina

:( det är tungt att läsa och jag kan tänka mig hur tungt det är att leva i det.

Gillar din positiva inställning och tror stenhårt på den. det ordnar sig!

Som Anna skriver är det otroligt positivt att han vill berätta för er.



KRAM!!!

2011-10-10 @ 21:06:31
Postat av: Jenny

Vad skönt att han berättar hemma. Så många barn som går och mår dåligt utan att säga nått.

Håller mina tummar och tår för att det ska lösa sig.

Önskar man kunde gå dit och ruska om alla barn ordentligt. Visa dem vilka spår det kan sätta att inte få vara med.

Kramar!

2011-10-13 @ 07:35:59
URL: http://www.youaremyworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0