Färdigflyttade !

Helloo på er !

Himmel, vart ska jag börja nånstans?

Har ju vart offline långe nu tycker jag.. Ja, från vår flyttadag 17/9 nästan ! Vi fick igår vårt härliga Sollefteå Stadsnät med bredband & allt som hör till.. så nu är vi uppkopplade mot nätet igen ! på gott & ont... dessa dagar utan dator, har vi faktiskt haft så pass mycket att syssla med, så vi har inte ens hunnit känna av bristen på datorer.. :)

Ja.. flytten då.. nu är vi installerade i vårt nya hem här på Skedomsvägen 9 i Sollefteå ! känns väldigt bra !  men det har tagit på ordentligt på oss alla... vi är trötta ... och slutkörda känns det som, hela familjen... men bara allt lugnar ner sig så ska nog vårt liv & leverne återgå till "det normala" ..

Vi har inte kört mycket bil sedan vi flyttade in till staden.. vi cyklar varje dag på jobbet, Anton cyklar till skolan, Hampus skjutsar vi ju då fortfarnde till sin skola på Rödsta, men vi har cyklat några gånger med honom oxå ! :)  det har blivit många härliga cykel & promender h'är på Remsle /Skedom. känns fantastiskt !

Och handbollen har dragit igång oxå ! lovely !!!! :)

Både Anton & Hampus lag har kört igång.. så nu är det full speed i handbollshallen hela vintern !! Hampus undrade häromdagen när han skulle flytta till Halmstad & börja handbollsgymnasiet.. hmm..  ja, vad svarar man på det? :)  jag sa att det dröjer nog 8 år tills dess... OM han mot förmodan fortfarande är inställd på att bli proffs! som han är nu.. :D

Själv minns jag när jag skulle välja gymnasium.. jag valde Dans & Teater Estetlinjen i just,Halmstad... men vågade inte flytta så långt... så därför vart det Omvårdnaslinjen.. snacka om att livet tog oväntad vändning.. men jag är nöjd med mitt arbete nu, och tror inte jag gjort succe som teater & dans stjärna heller för den delen.. :D

Imorrn ska vi bara slappa, efter barnen kommit hem från skolan... cykla lite bort på Skedom.. mysa med dom.. men medans barnen är på skolan måste jag dra en genomkörare med både damsugare & mopp här i nya huset ! 1:a städningen sedan vi flyttade in ! wohoo!! :D

Nu blir det "Bonde Söker Fru" puss & gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0