Flyttad !! :D

Hallojsan på er !
Kan meddela er alla att vi har nu flyttat till Skedomsvägen !
Vi har hållt på i några dagar nu.. och finally känns det som om iallfall ovanplanet är beboligt.. källaren ser fruktansvärd ut med alla lådor & möbler som skall ställas iordning !:)  men det blir nog kanonbra så småningom... har ju vart ledig nu i 2 dagar så vi har hunnit med en hel del..
Sedan har vi ju flyttstädningen kvar i gamla huset.. men det känns som en piece of cake !
Känner mig så otroligt nöjd med den här flytten så ni kan inte fatta !!
Vi har inget bredband för tillfället, det kommer om några dagar !  så nu bloggar jag från mor & far ! :)
Bilder kommer senare...

Barnen är helnöjda oxå !
Anton cyklar varje dag till & från skolan, Hampus & jag cyklade till Rödsta idag.. skönt att cykla på morgonen !

Imorrn jobbar jag hela dagen, sedan blir det till att fixa mera hemma i huset !  det är skojskoj !! :)


Nä nu ska jag inte skriva mera... kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0