Härlig fotbollskväll !!

Igår kväll hade vi korpen-cupen.. hela kvällen lång !!  skojigt & regnigt som tusan ! :)

Man såg ut som en lerhög.. efter alla gånger jag kastade mig .. och såklart var det en redig lerpöl mitt i straffområdet , som jag landade i mången gång ! :D

Men som sagt, det är bland det roligaste som finns & spela med mina underbara " PUmorna " ! nu längtar jag redan tills nästa års korpspel drar igång ! och då ska jag vara mer vältränad... lovar ! :D

Men det är ju extra kul när jag som igår, fick beröm av motståndarlagen  över min insats i målet.. jag citerar: " Du sliter som ett djur, jävlar vad bra du är ! "  nädå.. jag blir inte mallig alls..  hehe..

Igår hade vi en massa roliga samtal med diverse instanser och personer oxå...  idag ska vi på möte klockan 16... nu händer det grejer här ser ni !  jag lovar att berätta mera sedan när allt är fixat & ordnat... kanske ikväll ...

Åsså firade jag & Thomas vår 10-åriga förlovningsdag !  med att tillsammans bära virke...spela fotbollsmatcher mot varandra.. och säga grattis åt varandra att vi vart så duktiga som stått ut med varandras diverse nycker..  hehe...

Idag ska jag bara slappa tror jag.. vi har börjat att känna av "börja i skolan snor & ont i halsen" symptomen... som vanligt på hösten alltså.. :)
I helgen ska jag jobba !  känns helt OK !  Thomas & killarna ska fara till Ragunda på fotbollscup på lördag... så det känns lite halvtrist & missa..  
Nä hörni,  nu ska jag inte göra nåt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0