NU ÄR DET MYCKET ! :D

Hej alla vänner !
Som ni märkt har jag inte skrivit på länge.. det har sin förklaring..  :)
Den 19 September, flyttar vi in i vårt nya hus på Remsle, på Skedomsvägen 9 ! wiooooooo!!!!  :)
Som ni då förstår, är det massor att göra härhemma innan dess.. ni skulle bara se hur här ser ut nu... flyttkartonger precis övverrallt... men det positiva är att det är mer som skall kastas än som vi sparar på oss..  :D  nu gör vi en REJÄL utrensning !
Och mitt i allt detta flyttkaos.. så har jag & Anton dragit på oss nåt virus.. ont i kroppen, halsen, magen... febriga... ja, dessa höst bassilusker... men jag tycker det var illa valt tillfälle att bli sjuk på..  :) när det behövs göras som mest härhemma... då är man som hängigast... men det går väl över.. och jag får ta det lugnt med packandet...
Vårt hus här i HJälta är inte sålt ännu, men vi har lite spekulanter.. får se om det blir sålt innan vintern.. tveksamt.. men vi kommer att fixa det ändå !! :) banken har kollat av det ekonomiska, och vi kommer att fixa det, även om vi får leva snålt som tusan ett tag framöver under vintern.. men det är det värt !! 
Vårt nya hus är mindre, både in & utsidan än det vi har nu, precis som vi vill ha det !!  alldeles perfekt !! nära till allt, vi kommer att sälja min bil, Hyundaien, för i staden kommer vi bara att behäva en bil ! :D
Nä nu ska jag fixa frukost till Anton !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0