Handbollshelg !

Hejsan !

Först idag, onsdag, har man börjat att landa efter helgens bravader... I fredagsmorse åkte handbollsbussen med C & D Pojkar mot Falun och Kopparcupen...

Och vilken underbart skojig helg vi har haft ! det kan nog alla inblandade håålla med om, och vika resultat "mina" pojkar gjorde !!

Vi åkte ner för att lära oss lite mera om handboll.. att spela & ha kul och se hur vårat lilla Sollefteå skulle stå sig mot jättarna Eskilstuna, Enköping.. Uppsala... Bollstanäs.. Tyresö.. och döm om vår förvåning när våra grabbar spöade rent ut sagt skiten av dem !!

Pojkarna vann hela sin grupp, och förlorade bara en match på hela helgen.. mot Tyresö... och de vann ju som sagt hela cupen.. så nog kan våra grabbar vara mer än nöjda med sin insats !!

Att hålla iordning på 12 st 10 åringar det tar på huvudet kan jag säga... så jag har som sagt precis hämtat upp min hjärna som jag tappade nånstans mellan Gävle & Falun.. :) MEN det är absolut värt allt slit !! vilka underbara pojkar vi har !!

Nu ska jag sova, sedan är jag ledig imorgon... skönt det ! sedan är det jobbarhelg..

Kram !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0