03-12-28 kl: 12:44...

...började sagan om lilla Hampus Mehlin!  :)
28/12-03 kl:12:44 , 5.200 g & 54 cm lång , föddes våran rockkille på sollefteå BB!
tänka sig att det var hela 5 år sedan idag....  otroligt vad tiden flyger iväg tycker jag!
jag minns förlossningen som igår... eller inte, eftersom sista timman minns jag inte så mkt av förutom att jag aldrig trodde att han skulle komma ut! han segade på ordentligt innan han hade klämt ut sig, " lillen" ... hehe...
senare idag kommer förhoppningsvis all släkt & vänner hit på tårta & go-fika!  det kommer att bli en superduper dag för Hampus, det är jag övertygad om!
nu tänker jag få några timmars sömn innan det är dax att stiga upp igen....   :)
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0