Jul Jul strålande Jul!!! :)

snart är Julafton över.....   en sådan underbar dag vi har haft!
imorse började dagen med en riktig grötfrukost med tända ljus & myspys!
sedan dök tomten upp & hade en liten julklappsutdelning för grabbarna!
killarna blev eld & lågor över deras klappar... vi hade bl.a köpt Nintendo Wii, med ett par tillhörande spel, Starwars Gubbar, Ny Innebandyklubba ...filmer, maskeraddräkter, så man kan säga att de vart nöjda!
efter våran lilla stund för oss själva så kom sedan barnens farfar, och farbror Jörgen med klappar & vi bjöd på jule-fika!  av dom fick killarna fiskespön & sällskapsspel!  mkt omtyckt!

sedan var klockan helt plötsligt mkt, och vi begav oss av mot julfirande på skedom med min mor& far!
där har vi vart nu hela kvällen, och vi har haft det så mysigt må ni tro!
även dit kom en tomte.... som Anton var övertygad om att det var moffa...hehe.... döm om hans förvåning när det sedan en timma senare dök upp en till tomte-en RIKTIG tomte!  t.o.m jag blev imponerad av tomtens uppenbarelse!  vilken människa!  :)  mkt roligt var det att se barnens miner!
där på skedom var det ett paket-berg utan dess like..... mkt paket!
det öppnades Wii-spel, kläder,morgonrockar,pengar i massor, lampor,klockor, presentkort, bollar, lego,mm.mm..mmm   ojoj, vi var alla sååååå himla glada över alla saker!   :)
killlarna har fullt sjå med att kolla igenom alla sakerna , räkna alla pengar, spela ALLA spelen-helst samtidigt just nu!  jag tror att de är totalt uppspeedade!
jag börjar nu att känna mig lite halvtrött... men så otroligt nöjd över en helt fantastisk dag med människor som man älskar mest av allt!
imorrn ska jag jobba 7-15... sedan ska mamma min komma & käka middag med mig & killarna!  vi ska käka lite julmat hade vi tänkt.... hehe... det blev lite mat över från middagen hos mamma & pappa idag, så vi tänkte smaska upp resten imorrn!  och maten & efterrrätten hos mamma & pappa var super!! tack så mkt för det !

nu kramar jag er alla & önskar er en fortsatt trevligt julhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0