Pityriasis alba !

japp!  så hette Hampus åkomma!
vi var ju som sagt på Hudmott. idag, och doktoren våran där, trodde inte att det var riktig psoriasis... utan en sorts eksem, som heter just ovannämda namn....
det går inte att behandla, prickarna går ej bort, utan det skulle visst växa bort sa hon!  så bra!  :)
hon uteslöt dock inte helt detta med psoriasisen, utan sa att vi skulle hålla koll om det inte försvann i framtiden, och isåfall höra av oss igen.
känns iallfall väldigt skönt att allt gick bra där!

idag har killarna & jag gjort våfflor till middag tillsammans, sedan har vi gjort lite läxläsning... lite brädspelande.. lite lekande med grannbarnen... och faktiskt bara tagit det lugnt & skönt.... känns mkt bra att bara vara hemma  oxå... när vi har så många aktiviteter annars var & varannan dag...  :)

jag har nyss slagit in de sista klapparna till Hampus, som jag inhandlade idag... det blev två olika maskerad dräkter!  han älskar ju att klä ut sig!
 så det blev en musklig batman-dräkt, och en riddare-dräkt!
vi insåg ju häromdan att Anton hade fått för mkt mera pengar än Hampus... så vi måste faktiskt vara rättvisa!  :)
nu ska jag lalla in på min favvo sida : Bokus.com! och drömma om en massa nya böcker........  :)
puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0