Tårtkalas!

shit alltså , så här ser illa ut i mitt kök nu....  :)
har hållt på ikväll med att fixa tårtorna till Hampus 5 årsdag imorrn!  ni ser på bilderna hur otrooooligt fina de blev!  :)
Hampus tyckte iallfall att det var de coolaste tårtor han hade sett!  det är ju huvudsaken att han gillar dom...  :)
att det sedan ser ut som om en 3 åring har gjort dom , det spelar mindre roll..hehe....
men jag har kämpat som tusan med båda tårtorna ska ni veta!
yoda tårtan, fick som ni såg en yoda med svärd på, åsså gjorde jag blå grädde runtom, svart bakgrund, åsså lite strössel på sidorna!
prinsesstårtan, fick hans namn i marsipan på samt en liten gubbe med tuppkam!
idag har grabbarna haft besök utav Hannah& Mathias & Veronica, dom hade lekt i 4 timmar, och haft det jättekul!
vi får ta en repris på måndag kväll kanske? veronica?  :)
själv har jag jobbat järnet!
men nu måste jag gå & kolla på körslaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0