jajamensan visst vann rätt låt!!!

åååhh shit vikken shlagerrysare!! det låter töntigt,men jag var såå nervig under röstningen!
jag ville ju så gärna att perelli skulle få vinna! den låten är ju helt suvve !!!
sanna tycker jag liksom inte om, har aldrig gjort,och kommer förmodligen aldrig att göra det heller... vet inte varför, men det är nåt med henne jag inte tilltalas av...
men charlotte perelli,va?  vikken brutta!
" hero" tror jag kommer att få europa att falla pladask ännu en gång för lilla charlotte! folket därborta i väst kommer ju att känna igen henne,och det är ju ett plus som heter duga tycker jag!
och så fick Anton bli nöjd över att den han röstade på fick vinna! Hampus i sin tur skrek & vart förbannad över att hans älskade BWO inte fick vinna..... men det gick över rätt snabbt....hehe...
nu måste jag till sängs,jag skall ju upp & jobba om inte alls för många timmar.....först skall jag sjunga lite...." oooh, out of the light,like a star like a hero,love will survive....." vackert va?  :D

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Ja, jag tror att det varit bättre om du sjöng istället för fru P. Jag tycker hon är så fruktansvärt ryslig :)
Jag ska iallafall hälsa på Milo (och Bettan...) nån sväng på påsklovet, så vi kanske träffs!? man vet aldrig... Jag måste handla presenter till lillagumman som fyller 3 år 7/4.
Vi hörs!

2008-03-16 @ 15:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0