Helgen som gick & dagen som varit !

Gokvälls!
huvva vad helgen har swishat förbi fort!!
jag tycker inte jag har varit hemma nåt alls...
lör tll sön-natt hade killarna 2 kompisar som sov över här.. de hade jättemysigt tillsammans!! de låg & fnittrade & snackade läääänge innan de somnade...  :)  men natten gick hur bra som helst, de sov alla 4 som stockar!
de sov fortfarande när jag åkte på jobbet vid halv sju... T fick lite sovmorgon innan de vaknade då iallfall!
söndagen tillbringade jag hela tiden på jobbet, idag jobbade jag bara tills 13, sedan hämtade jag kidsen & så for vi & badade med Fam. Persson, och deras kusiner, Noak & Loke, barnen hade skoj som vanligt tillsammans, ända tills Anton började att känna sig krasslig.... den stackarn fick ont i halsen, och han trodde han hade feber... lilla vännen.... han va inte alls pigg..det bara kom helt tvärt... väl hemma igen , fick han alvedon, sedan har han legat i soffan...hoppas att han inte får nån influensa bara.... ush...
men innan han somnade sa han att han kände sig lite bättre, men han hade " ont i kroppen"... lilla gubben...
vi får se om han stannar hemma från skolan eller inte...
nu ligger jag i soffan, har smaskat lite Häagen Dasz " strawberry cheese cake " mumma!  åsså kollar jag på Twin Peaks, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0