10-årsFEST !

Goafton på er !

ojojoj vilken härlig kväll vi har haft !

Anton har haft fest-viktigt att betona.. numera har man ej kalas... när man fyller 10- då har man fest !  :)

Han bjöd sina klasskamrater, och några fler kompisar.. det blev 15 glada ungar !

Jag gjorde daim/marängtårtor..chokladdoppade marshmallows.. chokladbollar..cupcakes..bullar..ostkrokar..godis..popcorn..läsk..och tänka sig att nästan allt gick åt !  :)

Barnen lekte hejvilt i 3 timmar kan jag säga.. sedan fixade jag & T lite stafett till dom, med en 3-kamp !  de hade askul & var supertaggade att vinna allihopa...  :)

Nu ligger 3 smågrisar & sussar inne i grabbbsens rum.. Antons kompis Erik från Junsele sover över hos oss i natt.. och det är väldigt skoj att vi får låna honom ett tag.. grabbarna är i extas !  de ses ju inte så himla ofta nu sedan han flyttade till Junsele.. så när de väl ses så har de jättemysigt !

Imorrn bitti, eller förmiddag kanske man säger.. 10:30..  :) så har vi handbollträning för Hampus, då ville storkillarna hänga med oxå & lira lite, så det blir nog en skoj förmiddag i GB-hallen !

Sedan imorrnkväll ska vi bara ta det lugnt... såklart Mello ! favvo imorrn: eric Saade..låten har jag tjuvlyssnat på , svt.se.. och jag säger bara: den fastnar som ett smäck ! kanonlåt !

Söndag fyller vår älskade storkille hela 10 år.. fattta vad tiden går fort !!

Nyss var han en liten fis , som födde 13:53 , 20/2-2001.. 4205g & 52 cm... ojoj..lillen..  :)

Nä nu är jag tröööött !! kram & puss !


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jo det var ju ett trevlig fest du ordnat hörde jag. Sonen var ju som i extas när han kom hem sa Krille, där har vi en riktig liten "stekare", mammas lilla tjejtjusare.....

2011-02-19 @ 12:05:16
Postat av: Vickan

Haha! jadu .. det var nästan svartsjukedrama härhemma.. :D alla verkade haft superskoj ! kramkram!

2011-02-19 @ 13:50:20
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0