Goafton!

Hello!

Ikväll har vi haft besök av finaste Madde m. familjen.. de kom några dagar i förskott & grattade Anton, som fyller 10 år på söndag ! men tyvärr är ju dom borta då, så vi tog det idag istället !

Jag bjuppade på lite fika, och barnen lekte som vanligt high life, och vi fick sitta & surra lite.. alltid trevligt att surra med Madde..  <3

I morrn har jag tagit ut en semesterdag.. känns skönt må ni tro !  vi har ett viktigt möte på skolan, på kvällen som jag väldigt gärna vill vara med på, så därav ledigheten.. men jag måste erkänna att den här extra lediga dagen behövs... det har vart lite mycket av allt möjligt nu de här senaste veckorna.....

Annars ikväll har jag gjort iordning lite godispåsar till Antons fest på fredag... småplockat lite härhemma... ja ni vet det vanliga man har att göra som förälder...  :)

måste berömma mig själv över den heeelt superba lasagnen jag gjorde till middag oxå ! herreguuud så god den blev !! alldeles perfekt må ni tro !  och att barnen vräkte i sig av den det är ett bra tecken ! :) nä nog med självgodheten över mig själv... hehe...

Nu ska jag lägga mig i sängen & läsa ! ush, läser en fruktansvärd bok just nu.. en sann historia som heter " Hur kunde hon? " huvva... tårarna bränner när man läser dessa hemska människoöden... och får en att vara så oerhört tacksam över hur fint man har det...

kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0