Grattis Anton 10 år !

Så äntligen kom dagen Anton längtat efter...  :)

Imorse gav vi honom paket & frukost på säng.. han var så glad så det fanns inte ord att beskriva, han tycker det är sååå mysigt att fylla år... det tycker jag oxå för den delen...  :)

Resten av dagen har vi haft så mycket trevligt besök av bäde vänner & släktingar.. och Anton fick så mycket pengar att nu har han äntligen råd att köpa sitt Xbox 360+ ett par spel.. gissa om han var nöjd eller??  :D

Min älskling Sandra var här med Liam,Albin,Helena & Oliver.. vi ses alltför sällan.. men det är ju tur vi vet vart vi har varann... jag älskar min lilla sassa..  <3 eventuellt blir det Urkult med övernattning i husvagn tillsammans med Sandra & Liam i sommar ! wohoo!!

Sedan har mina föräldrar, Brodern m familj, min moster & man, barnens farfar var även här en sväng..en massa folk helt enkelt ! vi har verkligen haft en superfin dag.. Anton var så nöjd nu när han gick & la sig... och min kusin Magnus från Östersund ringde när han lagt sig, såklart fick han surra en stund med honom..  :) även min kusin Micke har surrat i telefon med Anton idag.. så jag tror nog att Anton känner sig uppvaktad idag !  :)

Nu ligger grabbsen och sussar... jag själv tror nog att det börjar bli dax att kasta sig i sängen.. med datorn...  :) måste kolla Solsidan juh !!  :)

imorrn tiiiidig jobb.... men jag har en väldigt soft vecka framför mig... måndag 7-16, tis ledig,ons 7-15,tors 13-21, sedan ledig fre,lör,sön ! wohooo!!! nice !!!

nä nu får det vara nog... mången kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0