Trumslagarpojkar !!

Hello!

Idag kom äntligen Antons nya trumset !!

Snälla lillebror kom hit direkt efter jobbet & fixade upp trummorna & fixade & grejade.. så snällt !!

Grabbarna var hyffsat nöjda efteråt ! och även Jimmy testade trummorna...  :)  så de blev godkända !

Idag har dagen gått snabbt som attan på jobbet må ni tro... jag har fått min elev jag ska ta hand om nu i 4 veckor & han är superduktig, så det kommer nog att gå bra för den pojken ute i arbetslivet sedan..

Imorrn är det kvällsjobb som gäller igen... innan jobbet ska jag ta mig i kragen & gå på gymet... nu skiter jag i att hostan är kvar, jag har haft den här jädra hostan i flera veckor nu, och inte kunnat träna... men nu får det vara nog !  jag ska testa & ta det lugnt på löpbandet iallafall.... jag riktigt känner hur jag börjar att svälla ut både här & där... måste gymma nu !

Nä nu ids jag inte skriva mer... ska kolla på "House"

Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0