Veckan som förvann...

Jeesuuus... märkte nyss att det var hela 5 dagar sedan jag skrev nåt sist... alltså, den här veckan har bara swishat förbi känns det som... vad har hänt då..? nja, det vanliga.. måndagen fick vi beslk av min faster & kusin Nathalie.. de kom & fikade lite & grattade Anton.. trevlig surrstund fick vi !  :)

I Tisdags var jag bjuden på Mary Kay-hudvårdsparty hos Madde... var trevligt & träffa en amssa kompisar & surra & fika Maddes underbart goda "Falska Potatisbakelser" kommer sno hennes recept direkt ! 

Onsdagen ägnades åt jobb , sedan tillbringade vi våra vanliga 3 timmar på GB & Handbollen..  :)

Igår var skolan stängd & vi fick sovmorgon, eftersom jag skulle jobba kväll... underbart ! vi hann med en sväng upp till Kuben för att lira lite fotboll oxå.. grabbsen körde stenhårt kan jag säga !  även de vuxna tror jag..  :D

Ett stooooort hurra för Bettan i efterskott oxå... T & grabbsen var upp & grattade henne igårkväll.. hon blev väldigt nöjd med presenterna tror jag..  :) kankse blev hon allra mest nöjd över att jag ringde från jobbet & sjöng så fantastiskt vackert ( ironi) för henne...  hehe...

Men ikväll hörni... då smäller det !

En annan klassmamma tog initiativet att vi skulle fixa ett enkelt hederligt Skoldisco ! sagt & gjort, ikväll ska det skakas rooompaaa på Rödsta för de klasser som går där, Förskoleklass-3:an... ni minns väl de gamla goda tiderna när man hade klassdiscon... det var ju så spännande att få åka till skoaln -på KVÄLLEN !! :)  det blir inget spektakulärt.. bara lite musik, popcorn,saft, lite mysbelysning.. ev ska det fixas karaoke oxå... :)

Det behövs ju inte mkt för att dessa småkids ska ha kul, de lär nog mest bara springa omkring & fnissa skulle jag tro... sedan är det ju inte så länge heller... 18-20... alldeles lagomt för att anordna för första gången.. blir det bra, & så , lär vi nog fixa flera discon längre fram skulle jag tro, då kanske man kan fixa lite mera grejor då ! men nu testar vi detta först !  :)

Nu ska jag ner på bokrean & kolla en sväng innan jag ska hämta grabbarna !

Hejsvejs & ha en fin helg !

Kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0