legobygge....gaaahhh!

hehe....rubriken säger väl det mesta! nejdå.... det var rätt kul att bygga ihop bionicle borgen som vi hade köpt till grabbarna! men det tog mig tre timmars sittabde på golvet i en konstig ställning innan den var klar! men nu så !
den ser väldigt häftig ut....men jag vart riktigt arg när jag nyss hade byggt den klart....då skjuter hampus sönder en bra bit av den med ett superskott från hans innebandy klubba......hmmm...det var bara att sätta ihop den igen!
nu har vi endast den 12 m långa bilbanan dom fick i julklapp,att bygga ihop....får se när jag börjar med den...inte idag iallafall!
nu sedan ikväll så skall jag sätta igång med att färga marsipan,jag skall försöka mig på att göra en turtles tårta till hampus imorrn....han har beställt det! den kommer säkert att bli en väldigt intressant skapelse att titta på ! hehe....
annars så har jag handlat presenter till lillgrabben idag,och handlat grejor till kalaset han ska ha för sina kompisar på lördag,11 barn blir dom....det blir tok-skoj! till kalaset har han beställt en "vanlig" orm-tårta,och dom har jag gjort så många gånger att det inte kommer att bli några problemos!
nä,nu skall jag gå och underhålla grabbarna igen!
see u ! kraaam!
förresten,den där depressions-svängen jag hade igår,är borta idag! hehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0