godkväll!

idag var jag på brandskydds-ombudsutbildning! vikket långt och viktigt ord....
det var i vilket fall himla intressant,nu vet jag precis hur jag skall göra för att tutta på ett hus.....skoja bara.
men bäst av allt är att jag skall utbilda personalen på min avdelning om det jag lärt mig, äntligen får jag bossa lite !!! jag sa det till min chef,och hon bara tokskrattade åt mig..??!!

ikväll va vi på middag hos mina föräldrar,som inte slutade riktigt bra..
sedan va vi och hälsade på hos min broder & sambo,dom har fått till det så himla fint i deras nya hus !
men mest nyfiken va jag på bebbe rummet! det var oxå väldigt fint ! står färdigt så vackert och bara väntar på bebben !
vi fick go-fika av bettan för hon har ju råkat ut för nåt bull-mamma-hormon så här under graviditetens sista skälvande veckor.. och smågrabbarna for ju runt i huset som vanligt som två orkaner ! men som tur är så är ju broder och bettan vana... åsså behöver dom lite träning inför vad som komma skall!!

jag är sååå avundsjuk på bettans walk-in-closet( man kan nog ta tre steg in...) åsså har hon en stooor hylla för sina skor..FUSKIGT!!

nu skall jag till förrådet och fixa till en kasse med bebbe-kläder och annat smått och gott som dom kan behöva när väl den är född,bara 24 dagar kvar.......

min trötthet har inte försvunnit,snarare tvärtom,så det blir en tidig kväll idag oxå...snark..........
LEDIG! imorrn är jag iallafall,underbart.......krams!

Kommentarer
Postat av: Anna på Tallen!!!

ha en bra ledig dag nu!! Hitta inte på några tokigheter alls!!

2007-10-02 @ 10:23:20
Postat av: vickan

Anna på tallen: har gjort alldeles för mycket dumheter idag.....

2007-10-02 @ 17:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0