söndagstrevligt!

ja,då sitter man hos svärmor och snyltar på hennes internet!
hela la fammilia är här och har söndagsmys med kladdkaka,glass och annat onyttigheter!!
dagen hitentills har förflutit konstigt nog i stillsammhetens tecken! vilket hör till ovanligheterna i våran lilla familj!
på förmiddagen bjöd jag brodern m.sambo på våffel-lunch,den blev uppskattad tror jag.....

sedan fick även brodern hjälpa mig med lite data kunskap,för jag är totalt värdelös på datorer!!!!

efter detta försökte jag mig på att baka en fiiin vaniljkladdkaka, som blev rena rama dyngan!!!!! den åkte ner i slasken direkt... pusss på er!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Våffellunchen var MYCKET uppskattad :D

2007-09-17 @ 09:55:47
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0