presentjakt!

idag slutade jag tidigt!  redan kl: 13.30 fick jag trava ut från jiobbet,härligt!
då for jag ner en snabb sväng på stan, och letade presenter till antons 7 års-dag! jag hittade faktiskt riktigt mycke bra grejor! jag köpte bara några,eftersom han fyller ju inte först än om 1 1/2 vecka.... så vi hinner nog hitta mycke saker innan dess!  hehe...
jag fixade även grejor till alla hjärtans dag......lite småsaker bara.
så nu ikväll har jag suttit och knåpat & pysslat lite,det är så roligt tycker jag! :D
jag & lillen har bakat en vaniljkladdkaka till A födelsedag oxå!  och den vart såååå fin !

imorrn har jag ledig dag,så då skall jag vara med en hel skoldag med A i hans klass,och se vad dom har för sig en helt vanlig skoldag,det skall bli jättekul. A har verkligen sett fram emot den här dagen...gullungen min!
så nu skall jag få sitta i A bänk med honom!  kommer kanske att kännas lustigt....att vara tebax i skolbänken liksom....hehe.... men jag var ju lärarnas lilla älskling,så det ska nog inte bli några problem!  :D
nu är det godnatt för min del,resten av innevånarna i detta hus sover redan,allihopa!
puss puss !

Kommentarer
Postat av: anna l

http://www.youtube.com/watch?v=18tTPWKwrj8
lite att göra för dej som har så lite att göra

2008-02-12 @ 12:18:37
Postat av: vickan

Anna L: hahaha!
jomenvisst!
jag har redan prövat denna dans.... :D

2008-02-12 @ 21:18:16
Postat av: vickan

Anna L: hahaha!
jomenvisst!
jag har redan prövat denna dans.... :D

2008-02-12 @ 21:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0