keep on rockin!!

vill bara skriva att den bästa låten just nu är helt klart Alcazar med " keep on rockin! " vikken svängig låt, man blir på så himla bra humör av den!  t.o.m brorsan skulle gilla den tror jag!  :)
nu är jag nyss hemkommen från dagis & skollämning, jag skall jobba två kvällar på rad nu, sedan är det helgarbete för mig!
nu innan jobbet så ska jag passa på att städa lite, det finns inget mera avslappnande än att kunna gå omkring och städa helt ensam i lugn & ro!  :)
igårkväll var jag så trött att jag slocknade direkt efter att barnen hade somnat, vid 21 tiden....
annars igår så var jag & hampus med mamma & pappa på dollarstore och handlade lite, sedan följde robin med anton hem efter skolan, så det var full fart här hemma igår!    :)

nu kliar det ordentligt i mina fingrar , jag vill att dessa frostnätter skall vara till ända, så att jag får plantera ut en massa blommor!!!  ååååå vad jag längtar!  det ser så tomt ut i mina rabatter...
jag pratade nyss med min kusin som äntligen fått komma hem ifrån bb med sin dotter, Tuva-Li !
hon lovade att hon skulle maila mig foton på den lilla dottern ikväll, så jag får se henne, jag är sååå nyfiken!
nää dax att städa!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Be henne maila till mig också!

2008-05-28 @ 11:08:22
URL: http://www.bettansbetraktelser.se
Postat av: Jimmy

Jag vill också ha mail av henne! Fast det kanske räcker att Bettan får. :)

Jag tror jag vet hur den där Alcazarlåten går och jag tycker INTE den är bra. Alcazar är aldrig bra, så är det bara.

Vad tråkigt att jobba till helgen. Det ska ju bli finväder så vi ska tända upp grillen vi, hade vi tänkt!

2008-05-28 @ 13:13:44
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com
Postat av: k-p

tjenis penis
håller med om alcazar låten men har haft den på repeat i bilen så jag har lyssnat mig less på den!

2008-05-28 @ 14:18:54
Postat av: vickan

HAHAHA!
broder: du e juh kul du! :) hur var det nu? joooo just det! magnus carlsson, den forna alcazar medlemmen hade en MELODIFESTIVALLÅT som hette " live forever"
vem var det som sa att den var såååååååå jäkla bra???
hehe..... hämden e ljuv...
:D

2008-05-28 @ 21:13:04
Postat av: cammie

ha ha ha ha jag skulle kunna betala pengar för att höra bettan eller Himmy säga att Magnus Carlsson är bra!!!!

2008-05-29 @ 22:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0