November!

kan inte riktigt fatta att vi har november redan! tycker nyss det var sommar.... kan detta vara ett tecken på att man börjar att bli gammal? gamlingarna säger ju alltid att tiden " bara flyger iväg" !  :)

nu har Milo bubbas farit hem iallafall... grabbarna tyckte att det har varit så himla mysigt att få ha rått om han, alldeles själva!
men ett tag igårkväll, trodde jag att Milos föräldrar skulle få hämta hem honom.... han vaknade efter ca en timma när han hade somnat igårkväll, och gallskrek så hemskt..han visste väl inte vart han var stackarn... men jag fick honom lugn, och han somnade till slut, och sov som en stock tills klockan var kvart över sex imorse!  så jag måste säga att för att ha varit första gången han sov här, så gick det fantastiskt bra! han har varit så snäll hela tiden!
igårkväll fick han hänga med ut & halloween busa med grabbarna här i byn, sedan var det dax för ett kvällsbad när vi kom in igen, vi hade det myspysigt igårkväll!!

vi har även spelat ett jättekul brädspel som vi gav killarna i halloween present: " scooby doo & spökhuset" passade ju utmärkt att spela på halloween!  :)
nu sedan Milo farit hem, har jag & Anton vart ute & spelat lite hockey, grannbarnen har oxå vart här & käkat lite lunch med oss, så vi har haft fullt upp hela dagen!

ikväll ska killarna & jag på en barn-halloween-fest uppe hos sandra, helena & liam, skall visst vara spökstig däruppe på remsle...spännande!
efter partajet, som skulle vara slut vid åttasnåret, skall T hem med killarna & jag skall fara & ställa mig i kiosken som handbollen har upprättat på hågesta området, och där ska jag jobba tills midnatt.... hoppas att jag kan hålla mig vaken bara...hehe...

imorrn är det dax för Anton att spela fyra matcher i handbollen! han längtar som en tok!
skall bli skoj & se barnen spela deras allra första handbollsmatcher!

kram!


Kommentarer
Postat av: V

.....? Om du menar på att jag inte hört av mig så har vi bara rivit tapeter än så länge, har inte börjat målat. Thias har legat i hög feber och allt har varit uppochner. Vi har inte hunnit med det som jag trodde vi skulle. Eller vad det något annat punkterna omfattade... :)

2008-11-01 @ 22:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0