SPORTande på LOVet !

ser ni? vilken otroligt fin rubrik jag fick till!  :) haha!
idag har jag haft en ledig dag..tjohooo! detta firades med att jag & grabbarna sov ända tills klockan 9:15, sedan intog vi en god frukost i tv-soffan!
vid 12 kom Madde & gänget på besök, vi surrade,åt korv m bröd, fikade lite... åsså lektes det en hel del oxå!
vi har alltid så skoj när dom är på besök-mkt trevligt!
vid  14 tiden tog jag & grabbarna våra skrillor & for en sväng på nipvallen för lite åka!
vi var kvar på nipvallen ända tills halv fyra tiden när det var dax att fara hem & göra middag tills T slutade jobbet!
väl hemma var vi ute ett tag till, det har ju vart ett sånt himla bra väder idag!  :)

nu ikväll har vi vart på innebandyträning, vi tog med Alfred oxå, han verkade tycka att det var väldigt kul, hoppas att han vill hänga på fler gånger!
grabbarna var jätteduktiga idag på träningen,Hampus fick inte ett endaste litet utbrott! * stort genombrott* :)

Nu sitter jag här i min ensamhet..... Hampus har jag skjutsat till sin mormor, han ska sussa där inatt, han ville så gärna det, & även mormor ville ha nattsällskap!  nu när både hunden & katten är borta...   :(
Anton han har hängt med sin pappa på hans träning, äntligen kunde han få hänga på!  nu när det är sportlov, behöver ju inte barnen lägga sig speciellt tidigt... så han måste ju passa på nu då!  :)
med denna påföljd att jag är ensam hemma ett tag nu!  tyst är det här.... men ganska skönt!  ett tag , sedan saknar jag dom!

Imorrn ska barnen fara & pimpla med sin mormor & morfar! T & jag jobbar om varandra dag/kväll, så då kidnappar min mor & far barnen!
imorrn ska Milo äntligen få fara till Umeå & plocka bort gipset oxå!  ska bli spännande att se hur operationen gick & hur tummen nu ser ut!  de kommer väl hem på torsdag, så då får vi se då!

Nu ska jag städa ihop lite härhemma!
ikväll blir det att kolla sista avsnitten av Californication!  sedan skall jag låna sista skivan av bror & bettan!  sikken himla bra serie det är!!

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0