4 dagar sedan sist!

japp!

det är så länge sedan jag skrev nåt sist... katastrof!  :)

vad har jag gjort då?

hmm.. låt mig tänka... jo! jag har ju praktiskt taget BOTT på jobbet!  så var det ju! :)

sedan i fredagskväll har jag jobbat ca 36 timmar.. så jag har inte vart hemma så mkt... har knappt sett mina barn på den här helgen... men de har haft det skoj med sin far, det har vart hockey för hela slanten för båda killarna hela helgen!  sedan har de varit med en hel del kompisar oxå hörde jag!  :)
i dag skulle jag ha jobbat till 12, men när vi klev upp imorse, hade A jätteoont i halsen, såg att han var alldeles röd oxå... stackarn... så det blev att vabba idag med honom..  nu har han börjat att hosta oxå ... mycket... så han blir hemma imorrn oxå, då är jag ju ledig iallafall.
han har suttit & tagit det lugnt hela f.m...jag har passat på att städa lite, tvättat lite,& bakat lite chokladmuffins till barnen !
Vi ska ta med oss Noak hem idag efter skolan oxå, så H & han lär nog bli glada över lite muffins tror jag!
Har gjort biffar oxå, som jag tänkte vi skulle äta till middag, det är A favvorätt!  så han blir lite uppiggad!
ikväll kommer min mor & far & hälsar på oss en sväng, de saknade grabbarna så mkt...   <3
nä nu är det dax att plocka ut muffinsarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0