Ledig fredag!

Vi får ju långledigt nu vi..igår var det ju röd dag, och idag är barnen lediga från skolan ! så det betyder 4 dagars sovmorgon! tjoho!

idag har vi gjort nya playdoh degar..., vart på mässan, där det inhandlades lite av det vanliga.. munkar..chips...leksaker.. några filmer..

det var sååå himla varmt idag alltså! men man känner att det är en tryckande värme... det lär nog braka loss ett hejdundrande åskoväder inom de närmsta dagarna skulle jag tro..

Fick en fin överraskning med posten idag oxå! min vän Åsa i S-vall hade skickat paket till mig!
en jättesöt sak från bluebox.. en mini-lergryta som det var tillhörande kryddor som man planterade själv däri.. söta rara vännen min... <3

ikväll har vi byggt en " trixar bana" en slalom-bana  på baksidan för att kunna träna lite fotbollsövningar, vi har slagit ner bambupinnar i marken, det blev jättebra, och alla barnen i byn har testat & godkänt den !  :)

imorrn ska jag baka tårtorna tills min 35-årsdag på söndag!!
fick en glad surprise att mina kusiner Magnus & Micke kommer från Östersund hit oxå på söndag! sååå kul!
Jag hoppas verkligen att jag får några fikagäster hit på söndag... alla som vill får komma ! jag ska baka supergoda tårtor... det kommer att bli smörgåstårta, både vegetarisk & vanlig, sedan blir det en vitchoklad-cheesecake, & en tårta som heter choklad-chock !  sedan är det en himla massa andra kakor oxå...  :)

Nu blir det lite facebook innan sova !
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0