Sjukstuga...

Hej vänner!

Skulle ju ha jobbat igår & idag..men serru så vart det ej !

Natten till torsdag var jag vaken nästan hela natten med sååå jädra ont i halsen... kände mig som ett pucko för jag hade så ont att jag inte ens kunde svälja min egen saliv.. det rann utanför munnen..mysigt värre!  :)

igår låg jag hela dagen, pressade i mig massvis med c-vitamin & grönsaksdrinkar... allt för att kunna bli någorlunda frisk tills ikväll-fredag... handbollscupen startar ju idag !

Nu har hela familjen vart mer eller mindre sjuka... Anton hade osis idag, vaknade med feber.. har fått alvedon... mår väl sådär.. han testade att spela första matchen nu för nån timme sedan, men han bröt... ville vila tills sista matchen ikväll 20:30.. mot Norge.. så han får väl testa ikväll får vi se..

Jag känner mig faktiskt mkt kryare idag än både iförrgår & igår... skönt, hoppas jag hålelr mig frisk nu !

Det är nog inte meningen att vi ska hålla oss friska under denna cupen... förra året hade vi ju svininfluensan allihopa...  men, men... sånt är livet !

Nu har Anton 3 matcher imorrn, sedan är det slutspel på söndag f.m..  Hampus turnering börjar klockan 14 på söndag, tills 17-18 snåret... han längtar ! 

Denna helgen är min familj, mor & bror & svägerska i Ullared !  åh vad det skulle ha vart skoj & följt med... men det är ju sååå långt !! trist & åka bil så länge... men skulle vart kul & se hur stort det egentligen är där ! det får bli en annan gång när man har lite kosing & göra av med !  :)

Nä nu ska vi snart ge oss iväg tilll Hågesta hallen för sista matchen.... kram på er alla läsare...  :)


Kommentarer
Postat av: Millan

Allt gick ju toppenbra i helgen med spel, kiosk & allt....



// Millan, mamma till Elias... hon den struliga

2010-11-07 @ 14:55:58
URL: http://millanholmberg.bloggagratis.se
Postat av: vickan

JA men visst gick allt kanon ! helst med oss 2 i kiosken... :D

2010-11-07 @ 16:52:43
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0