Monday !!

Hello vänner!

Visst har jag fått en fin blogg?  :)

Jag är överlycklig över designen.. det är min lilla kusin Nathalie som grejat med den! kanoners verkligen !!

Igår hade vi handbollsupptakt, och den vart superbra! många barn, jättetrevlig stämning var det där !!

åsså var vi & grattade Liam på hans 11 årsdag, där fick vi gofika av Sandra som vanligt..  :)

Idag har jag varit ruskigt effektiv.. fast klockan inte ens slagit lunchtid...

men tro nu inte att jag håller på så här jämt... no no no !!

jag har lämnat kidsen på skolan, tränat, städat hela nerdervåningen, åsså steker jag köttfärsbiffar just nu ! sedan idag när jag hämtat barnen ska jag faktiskt inte göra ett endaste dugg... kanske..  :)

Imorrn väntar ett 7-21 pass på jobbet... sedan jobbar jag varje dag ända tills helgen.. men det känns finfint ändå !!

Nä nu måste jag vända biffarna !

Kram & puss!


Kommentarer
Postat av: nathalie

Hihi, vad bra att du gillade den!! :D <3

2010-09-27 @ 23:56:48
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0