Jan Gullik & jul-bort-städning !!

Hello vänner !
Idag har vi haft en superdag på JanGullik med våra bästaste vänner:  Madde,Annah,Stefan & alla kidsen ! Vi har grillat,åkt bob & haft det riktigt myspysigt några timmar på jangullik ! vi hade tur & fick en suåerhärlig dag med lagom kyla, och t.o.m sooooool !!!  :)
och aldrig är det väl så gott att äta grillkorv & pinnbröd & stekta marshmallows som när man är utomhus !!  :D

När klockan började närma sig 16, och det var mörkt ute, så begav vi oss hemåt.. vi fick en extra kille-Loke med oss hem oxå !  :)
Sedan efter en middag bestående av julmat... HAHA!  NÄÄÄÄÄ... skoja bara..  :)  efter spagetti & köttfärssås, så var det dax att ta tjuren vid hornen & ge mig på att städa bort julen... och ni som varit hem till oss, vet att jag ÄLSKAR julpynt, och har massvis med julsaker.. vi räknade faktiskt tomtarna härhemma innan jul.. och kom fram till den fina siffran.. 207 st... då fattar ni.. en galen medelålders tomtekärring !! det är jag det !  :)
Och nu var det dax att få undan skiten... och herreguuud vad jag har kämpat ikväll.. ni skulle bara veta ! men nu så är nedervåning tomtefri ! och ren..  :`)
Nu har jag endast övervåning kvar imorgon... men där är det lindrigt... det kommer att gå på ett par timmar !

Imorrn,läs idag , ska vi till Nipis & åka lite grillor, har liksom lovat att ta dit grabbsen... så imorrn får det bli ! även jag ska snöra på mig mina fina vita konståkningsgrillor från 1987..

Steffe & grabbsen skulle visst oxå dit, så förhoppningsvis slipper jag åka alltför länge..  :D

Annars är det så skönt att killarna har lov... och att jag bara jobbar 2 pass denna vecka.. och det kvällar, så vi får rediga sovmornar !!  lovely !!
Nä nu är klockan mkt ... puss & gonatt & piss & gå å lägg er !  :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha,jo tillslut så höll vi på att frysa ihjäl!:D

2011-01-04 @ 12:24:34
URL: http://rebeccaggullersbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0