TGIF !

Underbart !!  tänk vad man uppskattar helgen när man börjat jobba igen...  :)  nu så är jag ledig hela 6 dagar !!!   har ju 3 dagars semester nu f.o.m måndag då vi far till Leksand Sommarland ! :D

Idag på jobbet, som ni vet är ju jag 5 veckor på Aktiveringen , så jag bakar,pysslar & bara myser med våra gamlingar som bor på Skärvsta ! hursomhelst, idag har jag gjort något jag aldrig gjort förr... och det blev hur bra som helst dessutom !  jag har bakat "halvtjock-kakor" tunnbröd alltså.. himmle vad goda de blev... jag fick t.o.m beröm av en otrolig liten 101 årig tant som visade mig hur jag skulle göra !  detta kommer jag absolut att göra flera gånger ! 

Igår va vi på den årliga sommarfesten uppe på Remsle, hos Helena, i år var temat "Mot Sherwoodskogen"  alla vår så fina så !!  :)

Det var god mat ute på gården, skojig 5-kamp & massa lek,prat & bus hela kvällen !!  väldigt trevligt, men så är ju alla så fina människor som var med oxå.. tack för en mysig kväll alla inblandade !!

Sedan vid midnatt skjutsade jag grabbsen till mina föräldrar, de skulle sova där, eftersom T jobbade natt & jag skulle upp & jobba tidigt idag... huvva vad trött jag va i morse när väckarn ringde.. tar på hårt & va på partaj !  :)  men skoj är det !

Imorrn ska vi på Veras dop, blir till & väcka grabbsen då, för inte vaknar de före 11 .. och dopet börjar ju liksom då...  :)  skulle ju va hemskt om man kommer inrusande för sent i kyrkan...  :D

Nä nu ska jag fixa lite & greja härhemma innnan det är gonatt !!

Längtar tills måndagmorgon nu... Leksand ... mys med bästa Annah & Stefan & kidsen...i morrn ska jag fnura ut lite på vad vi ska ha med oss på vår lilla resa... puss & kram allihopa !  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0