Grattis Tuva-Li & farmor !

Goafton !

Idag har vi 2 födelsedagar i släkta !  :)  Tuva-Li som fyller 3 & min farmor som fyller 78 !

Jag har jobbast hela dagen idag, sedan for jag & hämtade Milo & även bror & Bettan & Lima, men de fick åka i egen bil.. Milo ville åka själv i fasters bil !  :) som enligt honom var hemskt skitig bil.. "Vickan.. du måste tvätta bilen.. "  hehe..  sedan for vi & grattade min kusin Marias lilla jänta, Tuva-Li som fyller 3 år idag !

Där fick vi gofika.. och en trevlig pratstund.. sedan var det att swisha hem , för hemma väntade Hampus, Noak & Loke på att jag skulle fara med dom på videoteket.. så det gjorde vi ! nu sitter grabbsen & smaskar milkshakes & chokladdoppade marshmallows & kollar på film.. mysigt värre ! :)

Pojkarna ska sova här hos oss inatt, så Hampus är överlycklig! eftersom Anton är & ränner i Junsele hos Erik, och ska sova över där, så tyckte Hampus att han skulle få ha övernattningskompisar oxå !

Och jag jobbar kvällspass imorrn, så det passar ju utmärkt !

Nä nu ska jag kolla vad killarna pysslar med... ha en fin helg på er allihopa ! kraaaaam !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0