mommes födelsedag !

idag fyller min mormor 84 år ! hipp hipp hurra! och eftersom jag har jobbat exakt hela dagen och kvällen ,så var jag först i morse på jobbet att gratulera henne med paket och gotta !
hon vart mycket glad,hon fick en fin blus/tröja av mig,thomas och barnen.
sedan blev hon hämtad i kungligt maner upp till kicki där släkten gratulerade henne med tårta och fina blommor och paket! hon var hyffsat slut när dom skjutsade tillbax henne till avd. kan jag säga ! så hon hade nog haft ett hejdundrande kalas däruppe !

och mycket äventyr har vi vart med om idag,på min rast,t.e.x,då satt jag på akuten med hampus....
det visade sig att utslagen jag berättat om tidigare,dom ville liksom inte försvinna utan har bara blitt fler och större under helgen,och pojken höll ju på att klia sönder sin stackars arm !
en snäll doktor tittade på armen och konstaterade att någonting konstigt var det med dom.....så vi fick en stark steroid salva att smörja armen med i några dar,och försvann dom inte måste han in för provtagning... så vi får väl hoppas på att dom försvinner...
näää nu orkar jag inte att skriva nåt mera,jag är helt knäckt efter helgens arbete !!!!
good night !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0