en lugn dag!

hampus sov lugnt hela natten efter sitt krupp-anfall.....vilken tur ! det är så läskigt med dom dära anfallen,för det ser mycket värre ut än vad det egentligen är...hualigen,tur att det är över för denna gången...ikväll innan han somnar är det jag som ger honom förebyggande medicin,för jag vill INTE va med om det igen !

anton har vart lite loj idag oxå... huvudvärk,så han har fått alvedon idag oxå ! nu börjas det väl igen med alla dessa höst-vinter flunsor! men innebandymatchen ikväll vill han absolut inte missa för allt i världen !
han lever ju för dessa matcher!!

idag var vi ner till mamma på fiket och fick oss lite gott fika ! dom verkade ha fullt upp.och det är ju hur kul som helst ! lovade ungarna att imorrn skall vi spela bowling,och sen fika igen hos mommo.då vart dom glada!
även moffa skall med på bowlingmatch! synd bara att han kommer att få spö av mig.......som vanligt!

idag verkar min dåliga hälsa ha hamnat på rätt köl igen ! känner mig mycket piggare idag än jag gjort på hela helgen ! hoppas det håller i sig bara......

ingen bebbe idag heller....börjar att bli som en dålig följetong det här...hehe.
ikväll skall jag till att baka tror jag,om jag orkar.
harry potter och fenixordern var kung iallafall! jag tyckte att den var bättre än dom förra,men thomas tyckte tvärtom,som vanligt....hehe. men lita på mig,den VAR bra !
nu skall vi göra oss klara att fara på innebandymatch !

Kommentarer
Postat av: FADERN

Vilken besvikelse när du förlorar ännu en gång
mot både dina barn och en åldrig fader!!!!!

2007-10-29 @ 16:55:48
Postat av: the winner

HAHAHAHAHA!!!!!!!in your dreams.....du är rolig du pappa...

2007-10-29 @ 21:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0