facebook?

nu har ju jag oxå varit inne och kikat på facebook-sidan,och man blir lite nyfiken på vad det är måste jag ju säga...
imorgon kommer jag nog att fixa till mig min egen lilla sida förmodligen,skall se om jag klarar av det när t.o.m min bror säger att han tycker det är invecklat och knasigt! jaja får se vad det blir....

nu är jag nyss hemkommen från jobbet.. och thomas lillebror tobbe sitter barnvakt här för att thomas är på innebandyträning.

imorrn jobbar man till16:00 sedan är det ÄNTLIGEN ledig helg!!  jihooo!
får se vad man hittar på imorrn kväll,fredagsmys med kidsen förmodligen!
och lördagen är ju bokad redan,
söndag har vi endast ett kalas som anton blitt bjuden på att ta hänsyn till !

broder och bettan verkar ha kommit överrens om ett killnamn iaf !  fränare namn finns nog inte ( förutom mina egna barns mamn då...) hör och häpna: ANAKIN  coolt va?  star wars ....
det tycker jag att dom ska satsa på !

gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0