ö-vik!

hellojsan !
idag har vi varit absolut HELA dagen på paradisbadet i ö-vik!
efter mycket om och men och tjafs och tjim i morse så kom vi då till slut iväg !!
resan dit var mycket stillsam och skön...ungarna sysselsatte sig i baksätet med att leka (som vanligt ) harry potter,dock i sittande ställning ! gick mycket bra !

väl framme sådär vid ett tiden,var dom sååå exalterade över  att äntligen vara där ! i ö-vik! jihhooooo !

inne på badet var det som det brukar på helgerna: knökfullt ! men dom flesta begav sig vid typ 2-3-tiden som tur va! vi träffade goda vänner från sollefteå där som vi slog följe med i vatten rutchkanorna ett tag,pernilla och tony sundin med deras knoddar filip &liam,grabbsen blev glada som tusan över att dom hade kompisar där !
även vi vuxna hade kuligt i kanorna!

vi var tappra och stannade ända tills klockan va typ halv sex....det vart en låååång dag...sedan var vi så slutkörda av allt springande upp för alla trappor till kanorna att vi helt enkelt inte orkade vara kvar en minut till!!
efter badandet bar det iväg till max för mat! och nu är vi hemma!

vi hann ju även med att svänga in till thomas lillebror jens som fyller 16 år idag och ge han lite presenter!

vi har haft en helt jättekulig dag med ungarna,men vi tyckte nog alla att det var skönt att komma hem ändå....
förresten, åk ALDRIG forssen och storkanorna på mage om du är över trettio och kvinna..det är inte bra....
jag lyckades knycka till min rygg ännu mer ,inte så bra...

lillkisen slocknade på väg hem så han lär ju vakna i ottan,så nu ska jag gå och sussa storkisen anton !
puss på er ! syns imorrn ,om jag tar mig upp ur sängen...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0