tyst det är i huset....

nu råder tystnad i huset,grabbbarna har precis somnat,dom blev rätt trötta av allt härjande med deras kompisar....
inte nog med att anton hade erik här,vid 18-snåret ringer det på dörren och 2 glada barn står därute och vill komma in och leka med hampus( smågrannarna) !
självfallet fick även dom komma in i lekstugan som då redan rådde här..hihi!
så det blev ett himla bus här med 5 glada barn! vi lekte kurragömma bl.a....

jag är glad över att grabbarna har så många kompisar och att andras barn verkar trivas här hemma hos oss !
här har vi alltid dörren öppen för alla som vill komma!

nu skall jag strax göra kväll även jag( måste kolla facebook först..) imorrn har vi planeringsdag med jobbet hela dagen ,vi skall hålla till på min gamla arbetsplats: hotell hallstaberget ! skall bli kul och se om några jobbar kvar sedan jag hade mina glansdagar där...för typ 10 år sedan..hualigen vad tiden går fort,inte tycker jag att jag har blivit nåt äldre för det!

ses imorrn då !  krams!

p.s till mor och far om ni läser detta : det var längesen ni var och hälsade på,ni är välkomna på fika närhelst ni känner för det! d.s.

Kommentarer
Postat av: Anna L.

Jisses!! Jag jobbade på Hallsta för 30 år sen slutade den 28 oct 1978!!! Jobbar Hasse Wiberg kvar så är han nog den ende som är kvar sen min tid där!!Hoppas ni får en bra dag, du kan väl skvallra lite för mej sen så jag vet lite förhandsinfo.....eller?? Vi ska ju dit på torsdag!!

2007-10-08 @ 22:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0