fredagsrapport!

ååh vad härligt,idag är man ledig,för att ladda batterierna för kommande helgarbete! men nu är det sista helgen ,sen är jag ledig tre helger på raken !
kanske,kanske kommer jimmy&bettans bebbe att födas då nån gång...jag längtar nåt så otroligt över att få bli faster,jag har tjatat på dom att jag skall vara förste-barnvakt,annars far jag till dom och rövar bebben !hehe...

ikväll efter att jag farit med barnen till deras farmor,som skall vara barnvakt i helgen när thomas och jag ska jobba,då ska jag till att färga håret! och dom som känner mig vet att det hör ju inte till ovanligheten att jag färgar kalufen,jag har nog haft regnbågens alla färger på mitt hår !
denna gången kommer kalufsen att få den inte helt ovanliga färgen :mörkbrunt.hur länge jag behåller den färgen vet man aldrig..

nu ska jag packa ordning badväskan innan vi hämtar anton på skolan!
badanka på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Japp, min gissning är att bebben kommer födas 20:e Oktober! Men Bettan gissar på 3:e November. Vi får se vem som får rätt :)
Nej, om man ska fortsätta jobba nu kanske. Själv var man ju uppe i ottan. Jag började 7.30 imorse!! Sjukt tidigt...

2007-09-28 @ 11:53:40
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com
Postat av: Bettan

Gissar?! Jag VET att den kommer 3 november ;)
Idag jobbar jag min sista dag, från i morgon är det horisontalläge på soffan som gäller :D

2007-09-28 @ 12:03:13
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0