en väldigt trevlig dag!

...har det vart ! vi for ju som sagt upp till bettan & jimmy & gullemilo på förmiddagen innan jag skulle börja jobba,där fick vi träffa bettans storasysteryster m. halva styrkan av hennes barn,bill & flisan.
flisan & bettan hade gjort en mkt god kladdkaka som vi åt upp!
min anton blev helt störtförtjust i "storgrabben" Bill,så nu har anton en ny idol,och det är ju då denne Bill....anton pratar hela tiden om bill hit och bill dit....hehe...att en sån liten stund kan göra så stort intryck...  :D
och jag blev så glad över att äntligen få träffa Ankan,som man surrat av och till med via datorn,men aldrig träffat " på riktigt", och vilken trevlig och rolig tjej!!! skrev nyss till henne och sa att även fast vi aldrig setts förr,så kändes det lite som om vi känt varann länge...skumt....
bebben i magen hennes,som snart skall till att ploppa ut,verkar bli en liten krabat,men det där med små bebbar verkar ju vara nåt som går i släkten så att säga! så det lär nog inte göra nåt att denne bebbe blir en liten pyttis!  :D
alldeles nyss , efter hemkomst ifrån jobbet,så har jag slängt ihop en kladdkaka m. marshmallows i....den verkade bli bra! grabbarna skall få fika den imorrn tillsammans med deras farfar,som ska komma o gratta hampus i efterskott imorrn....han råkade glömma honom när han fyllde år.....
och eftersom jag jobbar,så bakade jag den nu,så t. bara behöver värma upp den! hoppas att dom får en trevlig stund med deras farfar!
imorrn kväll kommer även gabbe,adelia & katrin å skall gratta hampus! så då får vi väl äta resten av kladdkakan som blir över...hehe!
näää nu måste jag få grabbarna i säng,innan jag hinner att slockna före dom......

Kommentarer
Postat av: k-p

det såg mysigt ut ned paradisbadet....
synd att vi aldrig är ledig samtidigt
grabbarna tjatar om att få fara dit så man får väl ta sig i kragen framöver

2008-01-05 @ 10:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0