frisk-fredag!

åhh vad skönt! jag har inte längre en kråka i min hals! :D
det funkade nog med att bara helt enkelt vara tyst lite mera än vad jag brukar vara....
nästäppan & onda halsen är kvar men det försvinner väl med tiden! grabbarna tror jag oxå håller på att tillfriskna, för nu är dom oxå rinniga i näsan,och det är ju ett bra tecken!
måste trycka i dom astma - sprayen ett tag till känns det som....
imorrn är det dollar store som gäller iallafall!  nu skall jag göra tacos till middag,det var så längesedan vi åt det!
sedan skall vi på vemyra för barnens innebandyträning! det är bra för dom att springa av sig ordentligt, så somnar dom gott sedan!  :D
har plockat ihop lite grejor som brorsan har fått oxå till milo,teletubbies påslakan,fina kort på milo, åsså några teletubbies &  tweenies filmer,så milo har nåt att sysselsätta sig med....hehe.. sedan så finns det ju en figur i tweenies som heter just milo! fast han är inte så lik våran milo....denna milo har ett lila ansikte....
ikväll är det "lets´ dance " som gäller på tv-fronten.... samt en film jag hyrt till killarna som heter: " desmond & träskpatraskfällan" fint namn på en film va?  :D
nej, nu tror jag att dom bråkar på övervåningen, måste kolla!  byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0