städarkväll!

åååh vad skönt! ikväll har jag städat i ordning i vårt förråd... det som igår såg ut som en regelrätt soptipp,med alla säckar med papper,kartonger och dyligt,samt att alla barnens gamla kläder,låg lite huller om buller...nu så ser allt mkt bättre ut! alla skräpsäckar fixade vi ju bort i dag,och nu så har jag sorterat kläderna någorlunda!
det känns så bra !
åsså har jag plockat ihop ute i våran grov-entré´,jag har gjort en stor-rensning på hyllorna,så nu ser det någorlunda ut där oxå!
jag har även hunnit med attleka lite med killarna,det vanliga,typ,harry potter,battleground,spelat lite spel...
nu håller t. på att sova ner dom små busarna,och jag skall sätta mig och titta på de två sista avsnitten av " heroes" ååå vad jag längtat i två veckor på det! spännande,spännande......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0